Chyba nie ma takiej osoby, która nie skojarzyłaby najsłynniejszej na świecie białej ”łyżwy” z marką Nike. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych logotypów i nic dziwnego, gdyż sama marka funkcjonuje na rynku już od roku 1971. Wtedy też stworzona została linia obuwia wydana pod nazwą Swoosh a buty Nike zaczerpnęły swoją nazwę od imienia greckiej bogini. Wkrótce cała nowa linia butów miała swoją premierę właśnie, jako Nike.
Korzystaj z najnowszych technologii
Szukając idealnego połączenia pasji do sportu oraz zamiłowania do najnowszych technologii w tworzeniu ubrań i obuwia, warto zainteresować się linią Nike Sportswear. Tutaj znajdziemy produkty, które łączą w sobie nowoczesność oraz tradycję. Zarówno odzież, jak i buty charakteryzują się typowym dla Nike stylem sportowym oraz luźnym wyglądem. Warta podkreślenia jest też bardzo wysoka jakość wykonania, dzięki czemu każdy z produktów jest wart zainteresowania. Co ważne, wielu sportowców również identyfikuje się z linią Nike Sportswear i zakłada ubrania tej marki na co dzień oraz przy okazji ważnych wydarzeń sportowych.
Czym przede wszystkim charakteryzują się buty Nike? Największa innowacja, jaką może pochwalić się ta marka jest ”waflowa” podeszwa, która doskonale amortyzuje bieg i ulepsza przyczepność do bieżni gumy. W połączeniu z niesamowicie chwytliwym hasłem – ”Just do it!” – wszystkie produkty marki Nike, przede wszystkim te linii Nike Sportswear, cieszą się bardzo dużą popularnością.
Znane twarze Nike
Jak wspomnieliśmy, z produktów firmy Nike korzystają gwiazdy sportu. Tak było od bardzo dawna. Pierwszą gwiazdą, która zdecydowała się na współpracę z Nike, był Michael Jordan – koszykarz, który jako pierwszy w historii sportu podpisał z firmą kontrakt. W bardzo krótkim czasie marka Nike wypuściła linię Air Jordan, w skład której wchodziły buty do koszykówki. Ale to nie wszyscy znani fani marki Nike. Wśród tych osób, które współpracowały z marką i uznawały jej jakość za najwyższą byli również Michael Schumacher, Tiger Woods czy Lance Amstrong. A teraz każdy z nas ma okazję ”just to it” i dołączyć od fanów tej marki.