Jedną, ale jakże znaczącą przewagą komisów samochodowych oraz giełd samochodowych jest to, że w jednym miejscu klienci mają do swojej dyspozycji wiele różnych modeli oraz marek samochodów. Większy wybór oznacza możliwość znalezienia samochodu, który z wielu względów będzie kupującemu po prostu bardziej odpowiadać.
Natomiast jak wiemy nowe samochody przedawane są głównie przez wyspecjalizowane salony samochodowe, gdzie kupić można auta jednej marki. Powoli to na szczęście się zmienia, na przykład za sprawą firm takich jak auto broker czy auto szlif. Obie te firmy świadczą kompleksowe usługi zbliżone do tych, które świadczone są przez salony samochodowe.
Wielomarkowy salon
Różnica polega na tym, że auto broker adres jest wielomarkowym salonem oraz też i serwisem samochodowym. To w takich miejscach kupić można nowe samochody, które przedtem można obejrzeć, także rzecz jasna na żywo. Jest to doskonały sposób na to, aby wybrać najlepszy dla siebie samochód. Poza tym auto broker telefon prowadzi zgodnie z tą samą zasadą także komisy samochodowe gdzie kupić można także samochody używane. Podobną zasadę stosuje auto szlif adres. W salonach dodatkowo można zakupić ubezpieczenia dla swoich samochodów czy też skorzystać z usług finansowych w postaci leasingu czy kredytu bezpośrednio od dilera samochodowego. W ten sposób można dosyć wygodnie zakupić interesujący nas samochód.
Autoryzowane warsztaty
Firmy takie jak auto szlif telefon prowadzą także autoryzowane warsztaty samochodowe, w których obsługiwane są samochody kliku różnych producentów. Takich dilerów samochodowych znajdziemy w większych miastach, takich jak Warszawa, Lublin czy też Poznań. Taka uniwersalność jest dla klientów jak najbardziej korzystna, ale ze strony samego dilera samochodowego wymaga to o wiele większych nakładów oraz starań o możliwość uzyskania autoryzacji od poszczególnych producentów samochodowych, co oczywiście może być dosyć trudne. Producentom samochodowym zależeć może jednak aby także i ich samochody oferowane były w takich popularnych, wielomarkowych salonach samochodowych. Klienci taki brak mogą odbierać dosyć krytycznie.